20110620

bodrumda

saçıma erguvan takmışım
heryanım begonvil
hafif bir rüzgar esiyor
ne alakam var

televizyonda angelina jolie'nin belgeseli
uzaktan sevmediğim kadın, uzaktan sevdiğim kadın oluyor.
o yarım saat içinde, hayran kalıyorum yapılanlara, yapılması gerekenlere.
öyle kalıyorum

terasta rüzgar esmeye devam ediyor, hakan günday'ı açıyorum.
yüzüme çarpıyor sayfalar
yüzüm kızarıyor "az"

güneş müneş
heryerde erguvanlar hafif rüzgar
mis gibi deniz kırmızı motorsikletim
sonra birden angelina jolie bi de hakan günday
bodrum'a inip fotoğraf çekiyorum
sonra birden bodruma iniyorum.

halbuki ben terasta hafif bir rüzgar eserken koltuğa uzanıp kitap okumak istemiştim sadece.

redbud in my hair, bougainvillea all around
a slight wind
i have no relevance

angelina jolie's documentary is on tv
woman I dislike from far, turns into the woman I like from far.
in that half an hour I am filled with admiration to what has been done and what should be done.
i remain

wind goes on in the terrace, I start reading hakan gunday
pages strike my face
i blush

sun, redbuds, slight wind, my red motorbike
and then suddenly angelina jolie and hakan gunday
I go down to bodrum to take pictures
and then suddenly I go down.

whereas I just wanted to lie down in the terrace and read a book while a slight wind was blowing


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder