20100413

değişim üçlemesi - change trilogy

konu değişim.
ve ben düşünüyorum.
çevremizdeki herşeyi değiştirdiğimizi düşünüyorum
çünkü ancak değiştirdiğimiz zaman sevebildiğimizi düşünüyorum.
Sevebilmek için değiştirmemiz mi şart?

Sonra, konuyu üçe bölüyorum, daha sağlam dursun diye. Belki de Orhan Cem Çetin'den etkilendim: 3 herzaman sağlamdır. 4 ayaklı bir masa denge problemi yaşarken 3 ayaklısı sapasağlam durur. 3 kişi seyahate gitmek 4 kişi gitmekten daha zevklidir, gruplaşma olmaz kavga çıkmaz ortası bulunur. Gün 3'tür, hayat 3'tür, allah'ın hakkı da 3'tür. Bir de en önemlisi Paul Auster'in New York Trilogy'si yastığımın üzerinde okunmak üzere açık durmaktadır ve ortaya şu çıkar:
"change trilogy - değişim üçlemesi"

1. objects - eşya
2. flowers - çiçek
3. men - insan

eşyaları cilalamamız, çiçekleri düzenlememiz, kendimizi makyajlamamız mı gerekiyor hep? niye hiçbirşeyi olduğu gibi kabul etmiyoruz? niye herşey değiştirildikçe değerleniyor yanılsaması yaratıyoruz? niye kendimizi yanıltıyoruz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder