20130709

standart eğitim

İlkokula kırmızı fiyonklu tacım, fırfırlı çoraplarım ve rugan ayakkabılarımla başladım. Özlediğim zamanlar, annemi bahçedeki ankesörlü telefon kulübesinden aradım. Ortaokula, en yakın arkadaşım İtalyan Liseli olduğu için Invicta sırt çantamla giriş yaptım. Ayağımdan Palladium'larım sırtımdan Avirex deri ceketim hiç eksik olmadı. Lisedeyken kitaplarımı Eastpak çantama transfer ettim. Her genç kız gibi ben de soğuk havalarda Burlington çoraplarımı dizimin altına kadar çektim, dili düşük Timberland botlarımın bağcıklarını yalandan bağladım, Barbour ceketimin içine kürk astarını çıtçıtladım. Havalar ısınınca avlunun duvarına oturup ben de piyasa yaptım, George Hogg'larım ve kolları kıvrık Ralph Lauren gömleğimle beraber. Üniversiteye üzerime on beden büyük sweatshirt'lerimle kabul oldum. Buz mavisi ve "black black" 501'lerim de yanımda geldiler, bir de uzun bir süre ayağımdan çıkmayan Harley Davidson botlarım.

Böyle geçti benim okul yıllarım, her 78'liye tanıdık gelecek bir aşinalıkta.

İlkokul
Ortaokul
Lise
Üniversite


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder