20130201

10 saniye

Ofisteki giyinme odasındayım. Tommy Hilfiger'ın sadece ve sadece İstinye Park'taki mağazasında satışa sunulan çok özel ve çok da güzel defile koleksiyonundan seçtiğim parçalara bakıyorum. Kameramın self-timer'ını 10 saniyeye kuruyorum ve çekime başlıyorum...

10 saniyede neler olur?
İlk bakışta aşk olur,
devrim olur deprem olur,
pilavın dibi tutar kıtır kıtır olur,
geri alınmayacak bir söz söylenir pişman olunur,
taksi, arka koltuğunda unutulan güneş gözlüğü ile birlikte gözden kaybolur,
telefona mesaj gelir mesaj gider tekrar bile gelebilir,
hayat bir film şeridi gibi göz önünden geçiverir,
dünya'nın en kısa belgelesi çekilir,
alarm çalmadan 10 saniye önce kendiliğinden uyanılır,
dikkat dağılır hemen sıkınılır,
10'a kadar sayılır ki sinirle oturulup zararla kalkılmasın,
fındık shot yapılır,
bakışılır,
gülümsenir,
iç çekilir...

İşte, ben o koskoca 10 saniyede bir düzgün poz veremedim, denklanşöre yetişemedim, aşk mı olsun?